בעקבות דימום לאחר ברית: תביעה נגד בית החולים

    " הילד לא יוכל לתפקד בעתיד כיתר בני גילו, באופן שעשוי אף להשפיע על עיסוקו ועל יכולתו להשתלב בחברה, ואף עלול לגרום לו לקשיים בהקמת משפחה"
    יעקב גרודקה No Comments on בעקבות דימום לאחר ברית: תביעה נגד בית החולים

    תביעה על סך 2.5 מיליון שקלים הוגשה באחרונה נגד בית חולים • בתביעה אותה הגישה משפחתו של פעוט, נטען כי הפעוט החל לדמם באופן מאסיבי לאחר ברית המילה שעבר בגיל 8 ימים • ועל מה התביעה?

    " הילד לא יוכל לתפקד בעתיד כיתר בני גילו, באופן שעשוי אף להשפיע על עיסוקו ועל יכולתו להשתלב בחברה, ואף עלול לגרום לו לקשיים בהקמת משפחה"
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תביעה על סך 2.5 מיליון שקלים הוגשה באחרונה נגד בית חולים מפורסם באיזור המרכז. בתביעה אותה הגישה משפחתו של פעוט, נטען כי הפעוט החל לדמם באופן מאסיבי לאחר ברית המילה שעבר בגיל 8 ימים, והוריו פינו אותו לבית החולים.

    מהרישומים הרפואיים עולה כי האורולוג שבדק את הפעוט החליף את התחבושת הרגילה שהניח המוהל – בתחבושת לחץ עם חומר עוצר דימום, והפעוט אושפז למשך הלילה.

    בתביעה, אותה הגישה עו"ד עדי אברג'יל-ברוורמן, בשם המשפחה, נטען שלמרות שתוך זמן קצר פסק הדימום, צוות בית החולים לא הסיר את תחבושת הלחץ, ושחרר אותו לביתו למחרת כשהתחבושת עדיין על גופו.

    המוהל שהגיע לבית המשפחה לביקורת, הופתע לגלות את תחבושת הלחץ, והחליפה מיד בתחבושת רגילה, אלא שהנזק כבר נעשה –ובגופו של התינוק פשה נמק. התינוק הובהל לשורה של בדיקות וטיפולים כירורגיים, בין השאר בבית חולים מאיר, שם נותח בהרדמה כללית.

    לתביעת המשפחה, צורפה חוות דעתו של ד"ר לאונרדו סיפלוביץ, מומחה לכירורגיה כללית וילדים – אשר קבע כי צוות בית החולים פעל בניגוד לפרקטיקה הרפואית המקובלת, וגרם ישירות לנכות ממנה סובל הילד.

    בתביעה, תובעים ההורים, באמצעות עו"ד אברג'יל, פיצויים על סך 2.5 מיליון שקלים מביה"ח, וזאת לא רק על הסבל והכאב שנגרמו לבנם, ובשל הנזקים הנפשיים העתידיים מהם הוא עתיד לסבול, אלא גם בשל הפסדי שכר שנגרמו להם, ובשל הנזק הנפשי ממנו הם סובלים, בעיקר בשל תחושת האשמה שהם נושאים עמם.

    מבית החולים מסרו בתגובה כי תשובתם תינתן לבית המשפט.



    0 תגובות